Akredytacje
Raport z wizytacji KRASzPiP – Pielęgniarstwo II 2024
Raporty samooceny dla PKA
Raport samooceny kierunku Nowe Media (2024)
Raport samooceny kierunku Finanse i Rachunkowość (2024)
Raport samooceny kierunku Pedagogika (2024)
Raport samooceny kierunku Metalurgia (2024)
Ocena nauczycieli akademickich i procesu prowadzenia zajęć
Ewaluacja efektów uczenia
- Ocenianie postępów w nauce
- Ocenianie przedmiotowych i kierunkowych efektów uczenia się
- Ocena efektów uczenia dla praktyk studenckich
- Zbiorcza ocena efektów uczenia się
- Do pobrania:
– Uczelniany System Oceny i Doskonalenia Jakości Kształcenia w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
– Potwierdzenie efektów kształcenia
– Przetwarzanie prac okresowych
Dobre praktyki i wskazówki
- O sposobie oceniania
- Procedura Google Classroom:
– Instrukcja Google dla wykładowców
– Instrukcja Google dla studentów
– Instrukcja Google dla urządzeń mobilnych
Kierunki doskonalenia systemu
- ściślejsza korelacja realizowanego procesu dydaktycznego z otoczeniem gospodarczym (biznesowym),
- sprawniejsza współpraca ze szkołami średnimi, będącymi naturalnym zapleczem uczelni, z którego pochodzą przyszli studenci,
- lepsza realizacja funkcji środowiskowych uczelni, a zwłaszcza w zakresie upowszechniania nauki, przedsiębiorczości i innowacyjności czy dorobku kultury,
- odpowiednia współpraca z samorządem terytorialnym, wzmacniająca potencjał regionu,
- właściwa współpraca z organizacjami społecznymi przy rozwiązywaniu lokalnych problemów,
- rozszerzenie umiędzynarodowienia edukacji poprzez delegowanie studentów i pracowników do innych ośrodków akademickich i przyjmowanie studentów i pracowników z innych ośrodków akademickich;
- rozwój badań naukowych i współpraca z podmiotami gospodarczymi w celu właściwego rozwiązywania problemów ekonomicznych, technicznych, ekologicznych czy innych, a także wdrażanie innowacji w praktyce gospodarczej,
- współpraca z otoczeniem biznesowym, pozwalająca w postaci forum biznesu wykorzystać potrzeby i doświadczenia tego otoczenia dla realizowanego na uczelni procesu dydaktycznego,
- właściwe wypełnianie założeń Krajowych Ram Kwalifikacji,
- tworzenie szerszych podstaw partycypującego obywatelskiego społeczeństwa,
- wspieranie skutecznej działalności integracyjnej w ramach Unii Europejskiej i globalnej działalności na rzecz zrównoważonego rozwoju i społeczeństwa informacyjnego.
- Do pobrania:
– Zarządzenie Rektora Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie nr 75/2023 z dnia 31 grudnia 2023 r. w sprawie wyznaczenia kierunków doskonalenia jakości kształcenia w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie roku akademickim 2023/2024
Uczelniana
W składzie:
- prof. dr hab. inż. Marcin Witczak – przewodniczący,
- dr hab. Józef Adam Muszyński – Centrum Edukacji i Doradztwa MADA – przedstawiciel interesariuszy zewnętrznych,
- dr hab. inż. Mikołaj Krasnodębski, prof. PANS w Głogowie,
- dr n. med. Edyta Kędra,
- dr inż. Marcel Luzar,
- mgr inż. Tadeusz Graczyk,
- przewodniczący samorządu studenckiego.
Instytutowe
Kierunkowe
Kierunki doskonalenia systemu
Uczelniany system oceny i doskonalenia jakości kształcenia
Harmonogram zatwierdzania podjęcia i realizacji prac dyplomowych
Harmonogram wyboru specjalności i przedmiotów obieralnych
Raport z funkcjonowania systemu:
- Raport oceny i doskonalenia jakości kształcenia w roku akademickim 2021/2022
- Raport oceny i doskonalenia jakości kształcenia w roku akademickim 2022/2023
Raporty z prowadzenia praktyk
Raporty kół naukowych
Instytut Nauk Społecznych
- Sprawozdanie z działalności PDiTP 2024
- Sprawozdanie PTF 2024
- Sprawozdanie KNSIH 2023-2024 (semestr zimowy)
- Sprawozdanie KNSIH 2023-2024 (semestr letni)
Raporty biura karier