Jak komunikować się z fanami w social mediach? Jak wirtualny świat przekłada się na branżę kreatywną, jaką jest moda? Na te i wiele innych pytań można było uzyskać odpowiedź podczas wykładu, jaki poprowadziła jedna z najpopularniejszych polskich projektantek mody, malarka, influencerka Ewa Minge. W zajęciach uczestniczyli studenci III roku Nowych Mediów. Spotkanie odbyło się w ramach zajęć „Influence na platformach społecznościowych”, które prowadzone są przez panią mgr Karolinę Kamińską.
Projektantka barwnie opisała historię swojego sukcesu oraz z pełnym zaangażowaniem odpowiadała na pytania zadawane przez studentów. Zdradziła m.in. tajniki prowadzenia przez siebie kont na social mediach i opowiedziała ze szczegółami o pracy z mediami.
– To spotkanie nie tylko wzbogaciło mnie o wiedzę na temat prowadzenia social mediów, ale również umocniło mnie w przekonaniu, jak bardzo ważna jest wiara w siebie i żeby nigdy się nie poddawać – relacjonuję studentka, Alicja Jakimów.
– Na bardzo długo zapamiętam to spotkanie! Pani Ewa jest niezwykle sympatyczną osobą, którą można słuchać godzinami. – opowiadał po spotkaniu Adrian Wicher, student Nowych Mediów.
Ewa Minge od 30 lat działa w branży kreatywnej i wzornictwie użytkowym, prywatnie jest mamą dwóch synów i miłośniczką kotów. Od kilku lat prowadzi także fundację Black Butterflies, która opiekuje się m.in osobami chorymi onkologicznie. Od lat aktywna w social mediach, skupiając wokół siebie półmilionowe grono fanów. Projektuje kolekcje haute couture i te codzienne. Na swoim koncie ma pokazy m.in. w Berlinie, Mediolanie, Moskwie, Madrycie, Genewie, Paryżu, Rzymie, Montrealu i Nowym Jorku. W 2003 jako pierwsza Polka została zaproszona na pokaz na Schodach Hiszpańskich w Rzymie podczas prestiżowej imprezy Donna sotto le Stelle. Jej kolekcje były prezentowane w Paryżu obok Domów Mody Christian Dior i Giorgio Armani.