– Kreacja wizerunku – czyli co?

smart

Studenci PWSZ w Głogowie nieustannie zdobywają nowe kompetencje miękkie, które przygotowują ich do przyszłej kariery zawodowej. Właśnie temu służyły warsztaty pn. „Kreacja wizerunku”, w których uczetniczyli studenci kierunku Nowe Media (I, II i III rok).

Kreacja wizerunku to świadome działania, które służyć mają takiemu przedstawieniu naszej osoby, firmy, instytucji, organizacji, by inni postrzegali nas w określony sposób. W czasie warsztatów studenci pogłębiali wiedzę i zdobywali nowe umiejtności w tym zakresie. Zajęcia te korelowały z przedmiotami, które realizowane są w ramach programu studiów.

Warsztaty poprowadzili praktycy – Pani  Iwona Kozłowska-Bazar – Dyrektor 2/oddziału Santander Bank Polska S.A. oraz Pani Julita Suplica –  Dyrektor 7/ oddziału Santander Bank Polska S.A.  Instytut Humanistyczny od wielu lat współpracuje ze środowiskiem biznesu, stosując tym samym elementy dobrych praktyk.

Organizatorem  warsztatów była Ewa Pastor z  Instytutu Humanistycznego.

smart
smart
smart

 

Back to top