Dobry pedagog nie tylko potrafi organizować dzieciom czas w interesujący sposób. Powinien być także nastawiony na współdziałanie. Co ważne, przygotowanie teoretyczne musi mieć swoje odniesienie w praktyce. Wiedzą o tym doskonale studenci III roku kierunku Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z terapią zajęciową, którzy aktywnie włączyli się w zajęcia prowadzone przez dr Katarzynę Miłek.
zajęcia studentów III roku Pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią zajęciową
zajęcia studentów III roku Pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią zajęciową
zajęcia studentów III roku Pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią zajęciową
zajęcia studentów III roku Pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią zajęciową
zajęcia studentów III roku Pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią zajęciową
zajęcia studentów III roku Pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią zajęciową
zajęcia studentów III roku Pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią zajęciową
zajęcia studentów III roku Pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią zajęciową
zajęcia studentów III roku Pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią zajęciową
zajęcia studentów III roku Pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią zajęciową
zajęcia studentów III roku Pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią zajęciową
zajęcia studentów III roku Pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią zajęciową
zajęcia studentów III roku Pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią zajęciową
zajęcia studentów III roku Pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej z terapią zajęciową