– Rekrutacja krok po kroku

To nie jest trudne!
Zapoznaj się uważnie i postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

1. Załóż indywidualne konto kandydata na:
irk.pans.glogow.pl

Przed przystąpieniem do rejestracji kandydat musi posiadać własny adres e-mail, na który zostanie
wysłana wiadomość potwierdzająca rejestrację oraz hasło do portalu.

2. Wypełnij formularz danych.

  • dane osobowe,
  • adres,
  • informacje dotyczące szkoły średniej (w przypadku kandydatów ubiegających się o przyjęcie na studia licencjackie),
  • informacje dotyczące poprzednich studiów (w przypadku kandydatów ubiegających się o przyjęcie na studia magisterskie),
  • załącz zdjęcie spełniające odpowiednie wymogi (dobra jakość, gładkie, białe tło, format JPEG lub PNG  o wymiarach minimum 500 x 625 pikseli)
3. Wybierz kierunek studiów.

Zapoznaj się z ofertą w zakładce KIERUNKI

Rekrutacja PANS
4. Wnieś opłatę rekrutacyjną na konto bankowe uczelni, zachowaj dowód wpłaty.

Opłata wynosi 85,00 zł

Numer rachunku bankowego znajdziesz u dołu strony w zakładce KONTAKT

5. Wypełnij punkty/oceny  zgodnie z dokumentami.
6. Wydrukuj z systemu podanie o przyjęcie na studia.

7. Złóż komplet dokumentów w punkcie rekrutacyjnym.

(Wygenerowane z systemu podanie, zdjęcie, dowód wpłaty, świadectwa).

Dokumenty należy złożyć w białej papierowej teczce z opisem zawierającym: imię i nazwisko, kierunek studiów.

 

Masz pytania? Zadzwoń!

DZIAŁ OBSŁUGI STUDENTÓW:
tel. 76 832 04 21
tel. 76 832 04 40

Rzecznik PANS w Głogowie:
tel. 76 832 04 42

Back to top