Procedury zmiany terminu zajęć:
Uprzejmie proszę kierować się następującą procedurą dotyczącą zmiany harmonogramu zajęć dydaktycznych:
- Nauczyciele akademiccy, którzy z jakiegokolwiek powodu muszą przełożyć zajęcia, proszeni są o przesłanie wiadomości e-mail z uzasadnieniem zmiany oraz propozycją nowego harmonogramu ich realizacji do Dyrektora właściwego instytutu/SJO.
- Dyrektor właściwego instytutu/SJO przekazuje informację zwrotną dotycząca akceptacji zmian zgłaszającemu nauczycielowi akademickiemu, a także Prorektorowi ds. Innowacji i Rozwoju (prorektor@pans.glogow.pl) oraz do Działu Nauczania i Jakości Kształcenia (m.stachowiak@pans.glogow.pl).
- Po uzyskaniu akceptacji, zmiany zostaną udostępnione studentom i pozostałym pracownikom za pośrednictwem strony www uczelni.
- Nauczyciel akademicki zgłaszający zmiany zobowiązany jest również poinformować studentów o wprowadzonych zmianach (np. za pośrednictwem platformy Classroom).
Jeżeli powyższe zmiany wymagają korekt w obciążeniach godzinowych, Dyrektor właściwego instytutu zobowiązany jest do bezzwłocznego ich wprowadzenia.